Friday, January 12, 2007

time is runing out

doar 5 ani. hmmm, cand am auzit da faza asta cu sfarsitul lumii in 2012 gandul meu a zburat imediat la fatidica noapte de 31 decembrie 2011, ultimul Revelion, nu un An Nou ci Niciunul! mi l-am imaginat ca pe cel mai distractiv. de-asta cand am auzit pentru prima oara despre asta am ras. apoi, a devenit enervanta toata chestia cand am vazut ca sunt destul de multi care par sa creada idiotenia asta. si cel mai frustrant e ca sunt toti niste imbecili. pai daca ai stii ca mai ai doar 5 ani de trait ti i-ai petrece ca si cum totul ar fi la fel? nu ai incerca sa-i valorifici la maxim? nu. ei stau si socotesc pur si simplu. se trezesc dimineata, isi zic mai sunt 4 ani si x zile, si apoi fac ce au facut si in restul vietii. isi duc existentele banale , lipsite de traire, poarta fruntile incruntate si sunt oricand gata sa se supere, nu fac nimic neobisnuit... totul e la fel; si cu toate astea mai au la dispozitie doar 5 ani!

No comments: