Monday, February 12, 2007

la noi... sau ' dar eu cu cine votez,hic??? '

astazi profa de Eu m-a intrebat cu cine votez pe 13 mai. bineinteles ca intrebarea m-a luat prin surprindere, in acel moment gandurile mele erau departe de politica sau de discutiile din clasa, dar am raspuns prompt si cu luciditate. ' alegeri? !nu am auzit de niciun fel de alegeri. nu sunt la curent cu lucrurile de genul asta. nu cred ca am cu cine sa votez.' da, am 18 ani si deci drept de vot. uuuuu, how exciting!
urmarindu-mi colegii am remarcat ca cei mai multi dintre ei s-ar duce la vot - insa cam jumatate au afirmat ca ar face-o la misto si ca l-ar vota pe Becali. au fost si altii care l-ar vota pe Becali la modul cat se poate de serios. concluzie: we're fucked. alternativa: cei care l-ar vota pe Vadim. concluzia:we're fucked.
colega si prietena mea Iulia, 17 ani, s-a aratat ingrijorata de faptul ca noi vom vota si decide pentru ea. NOI! si bineinteles ca a ajuns la concluzia ca daca noi, colectivul clasei 11U1 (cat de haios suna!) , si altii ca noi voteaza she and the whole country are fucked. hehe. m-a deranjat un singur lucru, ca m-a bagat si pe mine in oala alegatorilor de circumstanta. frate, eu nu votez decat daca am cu cine. si cred ca asta ar trebui sa facem cu totii. de ce sa ne lasam tot timpul constransi sa alegem raul cel mai mic? eu zic sa nu mai alegem niciun rau! sa le dam tuturor pass pana cand se vor gasi unii mai vrednici:D
in alta ordine de idei, am auzit astazi la radio BBC cum din nou, opozitia cere alegeri anticipate aducand 25 de argumente impotriva presedintelui T Basescu. unul dintre argumentele forte era ca presedintele a cerut cu ceva timp in urma alegeri anticipate. : deci da, grupa micaaa!!! alta chestie care mi s-a parut remarcabil de absurda: presedintele a cerut sa vorbeasca in parlament azi sau ieri, iar membrii acestuia l-au refuzat spunand ca nu accepta decat in zilele de x la ora 9:30 si respectiv y la ora 14:12. probabil ca domnii aceia din parlament erau prea ocupati in timpul cand presedintele dorea sa aiba acea discutie importanta - adica fie isi citeau ziarele/ motaiau in scaune/ huiduiau sau latrau (pentru ca sincer cam la asta se rezuma ce fac dumnealor acolo din cate am vazut eu accidental la stiri)/ sau nu erau in cladirea parlamentului (deci nu indeplineau atributele postului). concluzie de final: avem o clasa politica imatura si care in contextul international din care facem parte tot nu se sinchiseste de imaginea pe care o creeaza Romaniei prin actiunile sale. nu mai are rost sa ma intreb care mai este rostul acesteia daca nu aduce nicio imbunatatire tarii noastre.

deci eu nu votez. nu fac compromisuri.

ANARHIE sau MONARHIE, frate!

2 comments:

Unknown said...

nopr..nu e bine sa votezi doar cand ai cu cine... ii iei la puricat pe toti candidatii si il alegi pe ala care se apropie cat mai mult de ideeile tale (Si daca e miles away) .. numa asa poti sa contrabalansezi balanta.. ca deh.. is altii care voteaza Vadim si Becali spre exemplu. mmm .. Daca vrei un exemplu din istorie look up ,,Weihmarer Republik,, si alegerea lui Hitler. (acum ma intorc la invatat.. darn!)

kalashnikovworm said...

sincer n u vad de ce as vota daca nu am cu cine. adica uite daca hiperbolizez si zic ca am de ales dintre a vota un presedinte care a omorat o batranica si unul care a omorat doua ce fac? il aleg pe primul doar pentru ca a ucis mai putin decat cel de-al doilea?