Saturday, June 05, 2010

astazi sunt o printesa. defapt, de fiecare data cand nu sunt un cavaler, sunt o printesa.

universule, nu-i asa ca sunt un om bun? sau macar un om cat de cat bun...
nu-i asa, universule, ca tu-mi poti ierta toate greselile?
universule, nu-i asa ca totul va fi bine pana la final? pentru ca, pana la urma, suntem in asta impreuna, corect?
universule, stiu ca mi se reproseaza adesea ca am impresia ca am dreptate mereu. dar nu-ai asa ca de cele mai multe ori chiar am? tu stii ca nu zic asta din mandrie, ci dintr-un simt al dreptatii obiectiv... stii asta...
universule, nu-i asa ca am dreptate cand simt ce simt?
si, nu-i asa, universule ca meteorul ala l-ai trimis aseara special ca sa-mi indeplineasca mie dorinta asta frumoasa?
eu cred ca asa e universule. cerul pare sa spuna asta. si daca cerul nu e mesagerul tau, atunci cine e?
sper sa nu te supar, universule. sa nu te mai supar, adica. nu mai vreau sa mor, universule. acum vreau sa traiesc pentru ca stiu. stiu! cioran s-a inselat. si sper ca si camus. baiat bun camus, dar neincrezator. ma rog, trebuie sa recunoastem ca avea toate motivele... dar imi place sa cred ca si eu am toate motivele sa cred.
da, universule, pentru mine viata e o lupta. dar si tu universule esti un spatiu violent unde stele se nasc din mic si mor explodand sau implodand si ducand cu ele in moarte spatiul din jur. asa ca, nu ma judeca universule, daca vad totul ca pe un razboi, nu a fost tocmai alegerea mea... dar voi lupta. voi lupta cu totii pentur a avea totul. pentru ca, la fel ca oricare dintre noi, merit totul. dar nimic nu e cu adevarat gratis. ni nici nu e nevoie. cer daca imi trebuie, imi iau daca pot, fur daca nu am incotro. nu am nicio scuza pentru ca am toate scuzele din lume.

lasa, universule. eu stiu ca e asa cum am zis. pentru ca vreau eu sa fie asa. si pentru ca, dupa cum zicea domnu' Nietzsche in 'asa graita Zaratrustra', vointa e cea care misca lucrurile, vointa inseamna viata. iar eu voi! si tu vrei cu mine universule! nici nu ma intereseaza defapt daca vrei, vrei pentru ca te supui vointei mele. hihihi. :D


*moama, ce tare sunt la oratorie...!

No comments: