Tuesday, June 01, 2010

pentru cineva drag...

prietena, care este problema ta? ne stim de ceva timp... ne stim de mult timp. ceva s-a pierdut. nu stiu. si tu si eu am trecut prin lucruri urate. poate nu vrei sa recunosti. poate inca negi. asta nu te face mai tare, asta nu te face mai buna. cine esti? cine sunt? am sa raspund eu la ambele intrebari. tu adopti o atitudine de ignorare solemna. nush, pisicile din piramidele egiptene au o atitudine din asta. nu mi-au placut nicioadata pisicile alea. da,da... atitudinea de superioaritate, toate astea... de unde vine oare ele? in ochii tai verzi vad umbre. tu spui ca esti fericita. daca spui tu, probabil ca asa o fi. nu te simti jignita. e modul meu de a da un ultimatum unei prietenii. da, pentru mine viata e ca un razboi. asa vad eu lucrurile. ce sa-i faci? sunt mai ciudata eu de fel. dar, vreau ca lucrurile sa fie clare. nu vreau faze gen alianta secreta nazo-sovietica dinainte de al doiela razboi mondial. vreua sa stiu, mai suntem aliati? suntem dusmani? sau esti doar o alta elvetie? nu, nu vad lucrurile in alb si negru. dar, intr-o prietenie, uneori, e bine sa ai niste lucruri clare. m-ai ajutat mult, iti multumesc. imi place sa cred ca si eu am fost alaturi de tine in egala masura, dar aici, tu raspunzi, tu stii mai bine. probabil, ca nu vei citi, nu cred ca imi mai citesti blogul. nu cred ca vrei sa fii la curent cu ce fac. de fiecare data cand iti zic cu bucurie ce am mai facut parca vad acele umbre in ochii tai verzi. dar ce dezaprobi tu defapt? chiar trebuie sa ma explic? sa-ti zic ca ceea ce fac nu e impotriva cuiva ci pentru ca eu am niste idei in capul acesta tuns shui al meu? ah, m-am saturat sa ma explic. ai trei variante. aliati, inamici, sau neutrii. voi lua tacerea ca pe un raspuns.

No comments: