Friday, June 11, 2010

eu nu


imi pare rau. imi pare rau ca am niste pareri puternice pe care cu greu mi le poate cineva schimba. imi pare rau, dar in spatele lor stau niste principii puternice. tu poti sa le numesti absurde. este dreptul tau. imi pare rau ca nu mai pot sa dau nimanui sentimentul ca ii sunt inferioara. imi pare rau ca am citit cat am citit. imi pare rau ca stiu ce stiu. imi pare rau ca simt ceea ce simt. imi pare rau ca nu sunt your regular nobody - aaa, pardon, somebody... some...body... un alt cadavru, get it? imi pare rau. chiar imi pare rau. imi pare rau ca in jurul meu se isca valva. ( nu in jurul persoanei mele, ci in jurul meu ca urmare a ce fac sau spun). imi pare rau pentru ca se pare ca fac ceva rau. sau ceva gresit de vreme ce toata lumea ma taxeaza pentru asta. imi pare rau, dar nu ma voi schimba cu nimic prea curand! aceasta e o lupta. si imi pare rau pentru tine daca nu vrei sa iei parte la ea in primul front. dar sa stii, ca toata lumea ia parte la ea - ca vrea sau ca nu vrea. doar ca majoritatea veti fi victime colaterale. de lasi ce sunteti! pardon... de neutrii ce sunteti!

*complimente lui Goya pentru imagine.

No comments: