Thursday, June 03, 2010

banc de actualitate

Doctorul american spune: - La noi, in America , medicina e asa de avansata, ca scoatem un rinichi de la unu', il transplantam la altu' si dupa 6 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul german raspunde: - E nimica toata; la noi, in Germania , scoatem un plaman de la unu', il transplantam la altu' si dupa 4 saptamani ala deja isi cauta de lucru! Doctorul rus spune: - Nici asta nu-i mare scofala; la noi, in Rusia, scoatem 1/2 de inima de la unu', o transplantam la altu' si dupa 2 saptamani amandoi deja isi cauta de lucru! Se ridica doctorul roman si raspunde: - N-avem ce sa comparam, toti sunteti inapoiati fata de noi; la noi, in Romania , am luat cativa fara creier si fara inima, i-am pus in fruntea tarii si acum toti ne cautam de lucru....


PS: si totusi, bancul asta cine l-a scornit? mi se pare mie sau loveste in Guvern? pentru ca sunt de acord cu el daca loveste in intreaga clasa politica, dar nu se de acord cu el daca loveste doar in unii dintre ei.
Io zic asa: acest guvern poate ca nu merita laude, dar ceva ma face sa cred ca nu merita nici toate aceste insulte. mai ales dupa ce am urmarit aseara emisiunea lui Radu Moraru. Eu spun tuturor celor care vor sa asculte ca se urmareste deturnarea actualei guvernari. lucru care ar avea numai consecinte nefaste si ar destabiliza si mai mult lucrurile. ar iesi foarte urat, listen to me here. Iar mass media, in majoritatea sa, urmareste acest lucru (servind interesele murdare ale mogulilor si ale altor forte obscure) manipuland o tara intreaga in acest sens. Cazul Vranceanu Firea este un exemplu de degradare a meseriei de ziarist dincolo de orice cuvinta. Injurii in direct pe post cand, cica, se realizeaza o emisiune politica de informare a populatiei.
eu nu inteleg pe cine cred ca mai pacalesc toti ipocritii astia. spuneti direct ca emisiunile voastre sunt de DEZINFORMARE si nu va mai ascundeti atata dupa deget. nu mai zic care deget :P


No comments: