Saturday, June 05, 2010

HELP!

ajutor! stie cineva cum se vindeca dependenta de scris si citit? ma prind zorile pe laptop si nu e bine pentru ochii mei. stau pe tot felul de siteuri, ma informez, comentez pe bloguri si pe faisbuc (mai ales acum de cand cu marele meu proiect patriotic, ca sa-i zic asa), discut cu orele pe mes, vorbesc mult si la telefon, cand ma intalnesc cu colegii si prietenii vorbesc extrem de mult. cica io vrea sa comunic... dar vorba lui fiend iuli, cand vorbesc cu cineva, parca astept sa termine ca sa zic: 'da, da' sa vezi ce mi s-a-ntamplat MIE!' mea culpa, mea culpa. nu stiu ce e cu mine. posibil ca recuperez lunile alea de tacere si letargie... da' pana si pe mine ma enerveaza comportamentul asta al meu de moara stricata...

*in mod cert o iau razna...

*poate vorbesc prea mult
poate nu stiu s-ascult
dar simt atat de mult
simt atat de mult...

2 comments:

Suflet naiv said...

Tu si Florin Piersic (la vorba lunga):D

kalashnikovworm said...

=)) totusi, nu cred ca am ajuns pana la rangul (la vorba lunga ma refer si eu) lui Florin Piersic :P