Thursday, June 24, 2010

mancarimi pe creier

in mod curios, de vreo 2 ore am inceput sa ma relaxez. gandurile mele sau redus la numar. sunt aproape chill.
najpa e ca de obicei am nijte ganduri haotice si numeroase si imi simt capul gata sa explodeze. nu am dureri de cap, dar simt asa, o tensiune insuportabila.
as putea sa compar gandurile mele cu nijte furnici. cu MULTE furnici, de feluri diferite. cu nijte furnici care lucreaza la o centrala atomica, gen. care centrala e emreu pe puncul de a exploda.
uf, no, cum sa nu ma enervez repede cu toate furnicile din capul meu? cum, cum, sa am rabdare cu cei din jurul meu cand sigurul lucru pe care li-l cer este sa nu-mi iroseaca timpul, sa nu-mi puna aceeasi intrebare de mai mult de 2 ori (desi, si 2 ori e mult!), sa nu-mi spuna aceeasi chestie de 2 ori, sa nu-mi dea aceeasi explicatie de doua ori ( poate par, DAR NU SUNT RETARDATA!!!) etc.
as vrea si eu sa am un singur neuron si singura mea problema sa fie... manichiura sau ceva relaxant de genul asta. sa plang cand imi rup o unghie, nu sa zic 'plm, o unghie, mare rahat! sunt atatea altele de rezolvat, cine naiba sta intr-o unghie?!'

i wish for nirvana, the place where all desire is dead, all thoughts are drown into eternity and no one is a self(ish motherfucker) anymore.

No comments: