Thursday, June 24, 2010

pro-contrabanda




de cand am avzut primul astfel de afishhhh mi-a clocotit in creier ideea acestui post si furia in inima. (moama, ce patetica sunt acum, pfff )


io am crezut initial ca banii pentru campania asta au fost dati de primarie sau de stat. si eram ceva de genu: 'la cat au costat porcariile astea, puteati sa faceti din banii dati pe ele ce spuneti ca s-ar face din banii care se pierd din contrabanda'. insa, tocmai ce-am aflat ca au fost dati de British American Tabacco care vrea sa promoveze spiritul civic al romanilor si sa aduca mai multi bani pa PIB. ***** MA LASHI???!!! ''BAT vrea sa traga un semnal de alarma'' - sure thing. cred ca si British Petroleum vrea acelasi lucru. din pacate oamenii cu multi-multi bani nu s-au priceput niciodata cu adevarat la asta. din pacate, oamenii putred de bogati au tras semnale de alarma doar cand au inceput sa piarda bani/ clienti/ cand lacomia lor a cerut MAI MUUULT!


au tupeul sa foloseasca termenul de 'spirit civic'. pana la urma, cuvintele astea, tot de ei au fost inventate pentru fraierii ca noi. sa fim noi corecti, pentru societate, pentru acel civis pe care il locuim ... stiti ce, ma?cand o sa fiti voi aia care detineti 90 % din bogatiile si puterea planetei cu simt civic ( si nu ma refer la acte de caritate fariseice , pupat copii saraci pe la televizor etc ), atunci am sa fiu si io. ( doamne, ce mincinoasa sunt acum. spre rusinea mea, mai ales in ultima vreme am dezvoltat aceasta infectie din partea sistemului numita 'simt civic'. ce sa mai, sunt o ipocrita).


revenind la contrabanda cu tigari. vii tu sa-mi spui ce s-ar putea face cu banii mei daca ti-as cumpara tie tigarile accizate pe nedrept cu taxa de viciu?? taxa de viciu e viciioasa, frate!


da' tu te-ai intrebat vreodata ce-as putea face io daca as cumpara tigarile la preturile alea decente din tarile care nu fac parte din UE??? te-ai intrebat ce-as putea face io daca as plati jumatate din cat platesc pe un pachet??? iti zic io. as putea sa-mi iau nijte carti sau nijte haine sau un ruj rosu, ca io is fata si nu am si io un ruj, unu singur. asa ca , dragii mei, BAT, ia mai duceti-va-ti voi exact de unde ati venit. ca si noi aveam tigarile noastre. io as fuma carpati, marasesti, zorro la preturile alea decente. si m-as lipsi total de produsele voastre occidentale.


si nu, nu sunt nationalista, dar m-am saturat sa platesc in tara mea mult pe rebuturi din vest. m-am saturat sa exportam ce avem noi mai bun si sa importam ce au ei mai prost. de-asta ziceam io ca fascismul, din punct de vedere economic era o tactica foarte buna. mai ales pentru o economie in curs de dezvoltare.


si ca sa nu credeti ca incep sa sustin regimuri dictatoriale, (desi, un regim stil Antonescu ar fi ideal pentru noi), va trimit sa cititi 'DESPRE LIBERTATE' - o carte pe care am mai pomenit-o pe blog, am impresia. a fost scrisa acum vreo 200 de ani de John Locke (parca) si el spunea negru pe alb ca legile care impun taxe foarte mari pe bauturi si tigari incalca libertatea cetateanului. pentru ca, scuza-ma, dar am dreptul sa ma relaxez / autodistrug dupa cum vreau eu. unii nu au alta consolare sau modalitate de relaxare - asta e, sunt mai limitati. cu ce drept vii tu ca stat sa le iei acestor oameni singura consolare din viata? de la munca? de la scoala? vrei tu sa-i educi cumva? sa-i faci mai morali, sau mai sanatosi? go fuck your hypocrit self. sunt atatia romani care prefera sa manace mai putin si sa-si ia un pachet de tigari, si voi stiti bine asta, autoritati si companii lacome!
daca nu inca foarte clar: SPIJIN DIN TOT SUFLETUL CONTRABANDA CU TIGARI. sau anularea taxei pe viciu. din doua, una!

sa reformulez. fumatul nu este interzis prin lege. cu alte cuvinte este permis. daaaar, daca tu maresti pretul la tigari pana cand un cetatean obisnuit nu si le mai poate permite este ca si cum ai interzice unei categorii anume, mai exact majoritatii cetatenilor, accesul la acest bun.


democratie: liberte, egalite, fraternite!
frate, frate, dar sa nu uitam de 'ferma animalelor' unde se spune clar:


TOTI SUNTEM EGALI!







dar unii sunt mai egali decat altii.
END OF FUCKIN' STORY.

No comments: