Friday, June 25, 2010

vreau altundeva!!!

as vrea sa ma pot opri din scris. din citit. dar astea merg mana in mana. citesc ceva, imi vine sa scriu. scriu ceva, imi vine sa citesc. ascult muzica, imi vine sa scriu. ma gandesc la cine ma gandesc, imi vine sa ... imi vine sa scriu ...
si cand fumez citesc sau scriu. iar cand citesc, sunt si regizor si actor si scenarist. crierul meu o ia razna in toate directiile, iar eu nu stiu cum sa-l fac sa se opreasca!
trebuie sa plec din orasul asta care ma tine tot timpul in priza. deocamdata facultatea ma tine inca aici. dar vreau sa plec, vreau sa merg undeva unde sa ma plictisesc. intr-un loc unde sa pot sta cu capu' in iarba si cu ochii in cer. intr-un loc in care o tigara sa nu fie impregnata de o mie de ganduri. si, daca s-ar putea, prin vreun miracol, intr-un loc unde sa vina si idiotul ala.

No comments: